Monday 14 November 2011

Hatiku yg terluka~

15,November 2011

Letihnya mendaki tangga blok akademik smata2 nk update blog nym.
Hurm,,happy nyer rasa hri ni coz i'm single again..huhu
Akhirnya aku bebas dan dpt brnfas dgn slesa coz bru je trlpas drpd prkara yg mnyeksakan hti ini.
Haha..aku brasa lega buat msa ni.
arrrggghhh!!happy nyer..
Rasa cam tak nk couple dh lpas ni..lbih baik single drpd couple tu..
                  " SINGLE IS SIMPLE
COUPLE IS TROUBLE"
Nk thu knapa aku ckp mcm tu???
ni smua dsbbkn oleh s'org lelaki yg tak ikhlas brcinta..yg hnya mmandang pras rupa s'sorg..
ini adlh lelaki yg "HIPOKRIT"..
lelaki yg aku mksudkan adlh AFFIF ASMADI(facebook)..
aku sngt sakit hati dgn sikap dia yg hnya brpura2 dpan aku.
aku pling bnci pd lelaki yg "SWEETTALKER" mcm someone tu..
skrang ni aku takkan lyan lelaki ini skiranya dia msih mngganggu aku..
lagipom,,aku dh delete nma dia dlm memori hdup aku buat SELAMA-LAMANYA!!
psanan aku buat korang yg sudi mmbca,,jgn lah jd mcm aku..
jgn lah hnya dsbbkan pras rupa s'sorg,,kta mnyukainya tanpa mngenal hati budi s'sorg itu..........
k,,smoga korang ambl pngajaran drpd kisah aku ni..:)


No comments:

Post a Comment